LG gaat samenwerking aan met WappZapp

LG G3 smartphone kopers kijken 2 maanden onbeperkt films en series met WappZapp Plus

08 SEPTEMBER 2014, AMSTERDAM
LG en WappZapp gaan een samenwerking aan: vanaf vandaag krijg je bij aankoop van de LG G3 twee maanden een gratis abonnement op de kwaliteitsfilms en uitgebreide documentaire- en concerten collectie van WappZapp Plus. De LG G3 is met name door de snelle processor en het scherpe beeld van de Quad HD display zeer geschikt om de films en series van WappZapp Plus te kijken. De actie start vandaag en loopt tot en met het einde van de maand

Onbeperkt films kijken op prestigieuze LG G3
Iedereen die een LG G3 koopt in de maand september krijgt 2 maanden een gratis abonnement op het onbeperkt kijken van de films en series van WappZapp Plus. De LG G3 is vooral bijzonder door haar snelle processor in combinatie met het 5,5 inch grote Quad HD beeldscherm. Er zijn momenteel in Europa nog geen andere smartphones verkrijgbaar met een dergelijk hoge beeldschermresolutie. De LG G3 bewijst dat ook op een smartphone films fantastisch te beleven zijn.

Je persoonlijke tv portaal op je smartphone
WappZapp is een van de populairste online video-apps die de beste tv-gemist, films en documentaires van het web verzamelt uit verschillende bronnen, van waaruit je je eigen online tv avond kan samenstellen. 'De LG G3 is duidelijk op maat gemaakt voor de nieuwe, on demand generatie', aldus Wienke Giezeman, mede-oprichter van WappZapp. 'We zijn onder de indruk van de kwaliteit van deze smartphone. De combinatie met WappZapp biedt je daarbij de relevante video-content, die actueel is; voor jou op maat gemaakt. Het is mooi om te zien hoe steeds meer schermen geschikt worden voor media consumptie, WappZapp zorgt er voor dat je jouw relevante films en series op ieder scherm kan kijken!'

Actie bij aankoop van toestel in September
Bij alle G3’s die verkocht worden in de periode 1 september tot en met 31 september krijgt de consument een gratis abonnement op WappZapp Plus voor 2 maanden. De promotie geldt voor zowel België als Nederland. Je kunt je LG G3 met WappZapp Plus ook gebruiken in combinatie met de Google Chromecast, om films op je grote tv te kijken.

"'We zijn onder de indruk van de kwaliteit van deze LG G3 smartphone. De combinatie met WappZapp biedt je daarbij de relevante video-content, die actueel is; en voor jou op maat gemaakt. Het is mooi om te zien hoe steeds meer schermen geschikt worden voor media consumptie, WappZapp zorgt er voor dat je jouw relevante films en series op ieder scherm kan kijken!'" Wienke Giezeman, oprichter WappZapp
"De LG G3 is duidelijk op maat gemaakt voor de nieuwe, on demand generatie" Wienke Giezeman, oprichter WappZapp