Michiel Veenstra wordt WappZapp spotter!

Nieuwe curatoren helpen pareltjes in de online video zee te vinden

27 MEI 2013, AMSTERDAM, NEDERLAND
Heb je hem al voorbij zien komen in WappZapp? Radio 3 DJ Michiel Veenstra leidt ons wekelijks het weekend in met nieuwe muziek en deelt ook nog zijn leukste filmpjes van het web op WappZapp! Michiel was zo enthousiast dat hij in zijn drukke leven geen pulp van TV meer hoeft te kijken dat hij nu alle WappZappers wil verblijden met zijn kijktips: "De WappZapp app en een Apple tv. Goud."

Heb je hem al voorbij zien komen in WappZapp? Radio 3 DJ Michiel Veenstra leidt ons wekelijks het weekend in met nieuwe muziek en deelt ook nog zijn leukste filmpjes van het web op WappZapp!

Michiel was zo enthousiast dat hij in zijn drukke leven geen pulp van TV meer hoeft te kijken dat hij een leuke tweet de wereld in stuurde:

"De WappZapp app en een Apple tv. Goud."

Toen we dat zagen hebben we Michiel gelijk gevraag om naast zijn wekelijkse rubriek van nieuwe muziek ook zijn algemen smaak voor leuke online filmpjes met WappZapp te delen. Je kunt hem nu volgen in de app!

Welcome to the crew, Michiel!

""De WappZapp app en een Apple tv. Goud."" Michiel Veenstra