WappZapp wint Dutch Startup Award

WappZapp wint de award voor 'best mobile app' bij The Next Web Dutch Startup Awards

19 FEBRUARI 2013, AMSTERDAM, NEDERLAND
Techblog The Next Web bekroonde afgelopen vrijdag ‘de beste startups, oprichters en investeerders met een “Dutch Startup Award". Van de 80 genomineerde startups, werden er 5 genomineerd per categorie. Nadat ruim 14,000 stemmen waren uitgebracht, won WappZapp.tv de prijs voor beste mobile app van Nederland en liet hiermee scoupy.nl, layergloss.com, sweebr.com en toogethr.com achter zich.

Techblog The Next Web bekroonde afgelopen vrijdag ‘de beste startups, oprichters en investeerders met een “Dutch Startup Award".  Van de 80 genomineerde startups, werden er 5 genomineerd per categorie. Nadat ruim 14,000 stemmen waren uitgebracht, won WappZapp.tv de prijs voor beste mobile app van Nederland en liet hiermee scoupy.nl, layergloss.com, sweebr.com en toogethr.com achter zich.

Oprichter Wienke Giezeman over de award: “Het is natuurlijk een populariteitsverkiezing, en met 220.000 gebruikers hebben we inmiddels een behoorlijke aanwezigheid in Nederland. Voor ons wel een mooi voorteken dat Nederland hier echt op zit te wachten, want we maken zelf nog helemaal geen reclame voor de app. Dit is allemaal mond-tot-mond bekendheid’.

Eerder won WappZapp.tv al de Accenture Innovation Award voor 'meest innovatieve entertainment bedrijf van Nederland'. Met de app creeer je je eigen, online TV portaal waardoor je selectiever en daarmee leuker TV kunt kijken, op ieder scherm...

"Voor ons wel een mooi voorteken dat Nederland hier echt op zit te wachten, want we maken zelf nog helemaal geen reclame voor de app. Dit is allemaal mond-tot-mond bekendheid" Wienke Giezeman - oprichter WappZapp