Stel deze kerst je eigen online TV avond samen!

Breng de gezelligheid alvast in huis met nieuwe Nederlandse TV-app: WappZapp

03 DECEMBER 2012, AMSTERDAM, NEDERLAND
De kerstdagen zijn voor velen een periode van gezellig samenzijn, leuke dingen doen en dit alles tussen alle gangen van het kerstdiner door. Na twee dagen ben je traditiegetrouw drie kilo aangekomen en wel weer uitgekletst met je schoonfamilie. Dan wordt het tijd om eens lekker de TV aan te zetten! Maar wat als er dan weer niets op de TV is? Met de online TV-gids: WappZapp, zul je je dankzij een enorm en verrassend aanbod van gratis films, series, docu's en TV-gemist geen moment vervelen!

De tijd dat we nog met de afstandbediening op de bank zaten te zappen lijkt wel eeuwen geleden. Met het enorme aanbod van online video’s weten de meeste van ons wel wat YouTube filmpjes te vinden. Maar hoe maken we nu een goede selectie van al deze online video’s? Het is natuurlijk zonde als we aan de ene kant minder zinloos zitten te zappen, maar ondertussen deze kostbare tijd weer verspillen door online video’s te bekijken die eigenlijk het aangluren niet waard zijn! Oftewel: Leuk dat er zoveel online beschikbaar is, maar wie of wat bewaart voor ons nu het overzicht? Dat is waar Wappzapp om de hoek komt kijken!

WappZapp: Maak je eigen TV-portal!
Wappzapp is je eigen online tv-portal op je iPad of iPhone. Deze app zorgt selecteert de krenten uit de online video pap, en houdt overzicht van al je favoriete YouTube kanalen, gemiste TV uitzendingen en online series. Je ziet ook snel waar de rest van Nederland graag online naar kijkt en de redactie geeft dagelijks leuke tips over gratis online films, mooie concerten en nieuwe programma’s of grappige YouTube video's. Je hoeft dus niet meer op zoek of zelf bij te houden of er een nieuwe aflevering van een van je favoriete series uitkomt. De app stelt je tijdig op de hoogte!

Een heerlijke app voor tijdens de kerstvakantie! Kijk bijvoorbeeld:
Penoza (seizoen I & II) - Uitzendinggemist
- Lachen met Micha Wertheim - Youtube
A Beautiful mind (film) - Youtube
- Inspirerende talks - TEDtalks
Ellie Goulding LIVE - Youtube
- De hel van '63 (film) - Youtube
- DWDD College's van Robbert Dijkgraaf (De oerknalHet allerkleinste) - Uitzendinggemist
- Die andere leuke DWDD professor: Walter Lewin - Uitzendinggemist
Panopticon - dé must-see docu over jouw privacy - Vimeo
First Mission (film) - Youtube
- Heeel veel leuke virals - Youtube

Stream de online video op je grote TV!
Veel van de video's in WappZapp zijn eigenlijk zo goed dat je tablet of iPhone scherm soms bijna te klein wordt om op te kijken. Met WappZapp zapp je deze video's vanaf je tablet of iPhone zo naar je tv scherm. Hiervoor heb je of Apple-TV of Google-TV nodig, maar de app ondersteunt ook laptops, televisies met een browser met Flash-ondersteuning en een aantal mediacenters. En wanneer je een video met vrienden wil delen kun je hem binnen no time delen via facebook en twitter, ook alleen met je beste vrienden. ten slotte geeft WappZapp ook nog een overzicht van waar je vrienden naar kijken! Een heerlijk (gratis) kerstcadeau voor jezelf dus!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
WappZapp won de Accenture Innovation Award 2012 voor het meest innovatieve entertainment bedrijf van Nederland. Download WappZapp GRATIS in de iTunes store: meer dan 125.000 mensen gingen je al voor!

"De leukste kijk-tips voor tijdens de kerstvakantie staan al online!" Wienke Gezieman
"Het is natuurlijk zonde als we aan de ene kant tijd besparen door zelf ons aanbod samen te stellen en ondertussen deze kostbare tijd weer verspillen door te beginnen te kijken van video’s die het aangluren niet waard blijken te zijn! " Wienke Giezeman
"Een vaste programmering is niet meer van deze tijd. Open your mind, er is online zoveel te zien!" Colin Ellis